gündem

Posted by Ahmet Serkan Yıldırım on 02:49

geçtim yine bloğumun başına :) aslında çok doluyum ama şu ne yazıcağını bilememek de çok kötü bi duygu.ama gündem yoğun ben napabilirim ki .acaba hangisinden başlasam.atalarının sığındığı bizlere karşı torunlarının nelere cesaret ettiği israilimi.facelerde boykot boykot deyip de hala israil malları kullananları mı.filistindeki acı çeken halkı mı.hatayda şehit olan askerlerimizi mi.futbol harici tüm branşlarda gelen şampiyonluklarımızı mı.tutuklanan 7 kişiyi mi.takım içersindeki belirsizlikleri mi.daha neleeer neleer.işte çok kötü dediğim şey bunların hangisinden başlıcağını bilememek.bazı yazarlar bu kadar gündem bolluğundan saçmalıyorlar belki de.bende saçmalamamak için tüm bunlara yorumsuz kanısı koyuyorum..
size kendi gündemimi belirtmek istiyrum biraz.3695 devrini tamamen bitirdim.bir çok insan bu devri çok merak ediyor ve benden başka da bilen yok.ama her insanın bir özeli var diye düşünüyorum.herkes bazı özellerini kendi kendine yaşamalı.bazı devirleri kendi kendine açıp da kendi kendine bitirmeli.special life special life :)
geçen akşam sınavlar başlamadan bi büyüğe danışalım dedim ve aydınla yeni rakının yeni seri ürününün 70 lik le beraber iki de rakı bardağı verdiğini görünce bu danışma isteği iyice alevlendi.kurduk balkona mezeli bi rakı sofrası.açtık müziğimizi de.içtik de içtik.bunun devamında balkonun öyle bir esintisi vardı ki.sanki hayat şarkıdaki bu gece benim gecem bu gece bizim gecemiz teorisini iyice yaşattı bizlere.balkondaki esinti için gittim bir ceket giyip o mükemmellikte güzel bir uyku çektim balkondaki sandalyenin üzerinde :) bazen sevinçli bazen kederli hayat böyle güzel diyorum ve bu bloğun da sonuna geldiğimi belirtiyorum.aa az kalsın unutuyordum.merveyle muhabbet ederken kız konusu açıldı ve kızlar üzerinde bir uzlaşma yolu bulduk kendisiyle :) merve ısrarla o konuyu da yazmamı istedi ama mervecim inan ki o konu yukarda yazdıklarımdan bile daha karmaşık :) yine de kapıyı tam kapatmiyim ve ileride o konu üzerinde yazabilceğim bir blog olduğunu belirtip kapıda hafif aralık bırakiyim :) bir sonraki bloğuma kadar hoşçakalınn ;)