ah şu hayat

Posted by Ahmet Serkan Yıldırım on 10:14

yeniden selamlaar. 21 koca seneyi bitirmenin(tabi bunun 16 senesini de okuyarak geçirdiğimi düşünürsek) bezginliğiyle yazıyorum.okula gitmemin 16 sene olması sizin için garip olabilir.benim için de çok garip.5 yaşında susam sokağını izliyerek okuyup yazmaya başlamam(ki galiba en büyük hatamdı :) ) ailemin bende bir ışık gördüklerini düşünmelerine neden oldu.o yüzden sanki orası profesör çıkarıyormuş gibi 5 yaşında anaokuluna başladım.iki sene süren anaokulu maceram sonrası ilkokula başladım.ilkokulumun adı da Gazi ilköğretim okulu.orda geçen 8 sene sonunda da lise macerası.hazırlıkla beraber 4 sene süren lise maceram sonunda bi sene de üniversiteye hazırlanmamla (bunu da okul macerama katıyorum) geldim üniversiteye.şmdi 3. senedeyim ama bunu yazarken içimdeki daha nice 3 senelere lafını da duyuyorum :) off.bazen etrafımda mavi önlüklü heyecanlı çocukları görünce içimden diyorum ki keşke hep sizin gibi heyecanlı,hayat tarafından yıpratılmamış,mutlu,sevinçli olarak kalsaydım.ama tüm bunlara rağmen 22. yaş günümü evde arkadaşlarımın hazırladığı pastayı ve aldıkları hediyeleri gördüğümde hayatın bazen böyle şeylerle yüzümde tebessüm yarattığının farkına vardım.ne diyelim buna da şükür :) onlara da burdan çook çook teşekkürlerimi sunuyorum.
daha önümde uzun seneler varmı bilemiyorum ama okul bitince hayatın gerçek yüzlerini daha fazla tanıdığımda bu günlerimi de çok arayacağımı iyi biliyorum.
bu arada farketmişsinizdir bloğumda da biraz değişiklik yaptım.bazı şeylerini düzeltemesek de iyi oldu gibi sanki ..çoook çok yardımcı olan kudret abime selam gönderiyorum.
geçenlerde alexandrov rus kızılordu korosunu dinlemeye gittim.açık havada olduğundan böcekleri saymazsak eğer mükemmel bir konser oldu.mehter marşlarından ceddin deden i söyleyip kapanışlarını da 10. yıl marşıyla yaptılar.burda övgüyü hakeden bunları söyleyen kızılordu korosu mu yoksa bunları söylettiren Türkiye Cumhuriyeti mi bilemedim.her ne kadar onlar bunu bize jest olarak söylemiş olsalarda yine de mehter marşımızı diğer ülkelerin söylemeleri önemli bir şey..
bugün belki saçma şeylere değindim ama ne biliyim bide böyle olsun :) yaşlılığıma verin :) bir dahaki bloğumda görüşmek üzere