uzun zaman sonra yeniden :)

Posted by Ahmet Serkan Yıldırım on 07:04

yine merhabalar diyorum.uzun zamandır (bloğum buna çok içerlicek ama) aklıma gelmediğinden ya da vakit bulamadığımdan dolayı yazamıyorum.anlatılacak o kadar çok şey var ki aslnda.en önemlisi trabzon karşısında giden şampiyonluk.sende stadı yaktın mı diyenler olacak belki.cevap vericem evet yaktım.çünki yine bizim canımız yandı.çünki yaptığımız mücadele.deplasman yollarında çektiğim çile,çekilen cefalar,alınan cezalar,feneriumlara biletlere ödenen paralar,girdiğimiz kavgalar,polisten yediğimiz joplar,biber gazları.bunları uzatmak eminim ki mümkün.ama demiştik bi kere yakarız diye.bu sadece bir göz dağıydı aslnda.yönetim müşteri kılığına soktuğu ve kurda kuzu postu giydirdikleri bizler üzerimizdeki kuzu postlarını yaktık çünkü.dj hakkı abi vardı bizlere mükemmelliğin ötesinde anonslar ve sunuşlar yapan.onu işten nasıl bir zihniyet çıkarır ona da şaşarım.görmüşlerdir inşallah kimin anonsçu kimin bilmemne çocuğu olduğunu.bu kadar ağır konuşmak istemezdim ama daha ağırlarını hakeden bir konu bu.bukalemunların da ortaya çıktıklarını gördüm.statlarına gidemedikleri bursalıların şampiyonluğuna sevinen kargalar gördüm.kendi başarısızlıklarını 4.lüklerini bursanın şampiyon olmasıyla kutlayan ultravestiler gördüm.eeh gördüm de gördüm.tabi ne desem bir şey değişmicek ama en kötü gün bunlarsa bugün de FenerBahçeliyim.
gelelim normal hayata.her zamanki gibi devam ediyor işte o da.bu yazı da yeni bilgisayarımdan yazdığım ilk blog.nusretin,ramazanın ve yeri geldi aydının bilgisayarında güzel günler geçirmiştim.inşallah o günlerden daha güzellerini kendi bilgisayarımda görürüm.bu arada bilgisayarı almamda babama ağır diploması hareketleri yürüten enişteme,baskıcı bir rejim uygulayan ablama ve bunları sponsorluğuyla mükemmelleştiren babam Yusuf Yıldırım'a çok teşekkürlerimi ediyorum.
çok uzun bir yazı oldu sanki bu.sınavların yaklaşmasından dolayı belki yine sık yazamıycam ama bir daha ki yazıma kadar hoşçakalın :) özellikle Kudret Kaya abime de sevgi ve saygılarımı iletiyorum ;)