blogta 2. gün

Posted by Ahmet Serkan Yıldırım on 15:39

herkese selamlar :) ilk blog yazımı takip edenler bilir.demiştim ya hani her geçen gün bloglarımın kalitesi artıcak diye.ancak blogoloji müdürlüğüne göre bu blogta pek bi kalite artışı beklenmemiş :) doğru da tahmin etmişler aslında.ankamall e gitmekten başka yaptığım pek bişey yoktu çünkü.sırf blogum olsun diye yazıyorum bu gece ama neden bilmem yine de yazmak istedim.biraz da nusretin ısrarlarıyla oldu bu :) bu türk malı ne kadar güzel bi dizidir ya .gerçi diziyi de etkin hale getiren,büyük bir hayranı olduğum Şafak Sezer'i de burdan saygıyla selamlarım.filmlerinde bile senaryonun saçma olmasına rağmen kendi başarısıyla filmde gülmemizi sağlıyor.tabi bi de Genç FenerBahçeliler grubu üyesi olması beni kendisine daha da hayran kılıyor.bugün uzun zamandır görmediğim gökselim,fikri selim irfanı selim kişi geldi eve :D kendisi de birazdan nusretle beraber bu iltifatlarımı okuyup beni tebrik edicektir :)
Belki merak ediyosunuzdur blog yazmamdan beri hayatımda neler değişti diye.bunu bende çok merak ediyorum aslnda ama sanki biraz rahatladım mı ne :) blog blog derken yeterince zaman geçirdim.sıcacık yatağım beni bekler diyicem ama onun da pek sıcak olduğunu söyliyemem :) ama yine de her gece olduğu gibi bu gece de gidicem ona .
herkese sevgiler saygılar iyi geceler ;)